torsdag 21 januari 2010

SkyWatch Friday

Trying to stay warm.

12 kommentarer:

My name is Riet sa...

beautiful blue sky

Rune sa...

Annerledes og spennende skywatch-bilde. Herlig med fyr i ovnen :)

Artlover sa...

Spännande bild. Men jag skulle haft röken från skorstenen mer synlig. Här kanske du kunde ökat mättnaden på det blåa, så röken kommer fram bättre. Du frågade mig och du gör så här i Ps. Gå till "bild" > "Justeringar" och välj "Nyans och mättnad". I stället för masterläget kan du öka resp. minska nyans, mättnad och ljushet i varje färg var för sig. Återkom gärna med ytterligare frågor om du finner oklarheter.

Tara R. sa...

I feel warmer already. Beautiful blue sky!

Jim sa...

Interesting perspective.
Sydney - City and Suburbs

Elisabeth sa...

Interesting point of view...good capture...thanks for sharing. Hope you have a lovely weekend.

Sylvia K sa...

Interesting capture! Lovely blue skies! Hope you have a great weekend!

Sylvia

Anonym sa...

How very nice to see.

Over here it is still above the temperature that's inside of a fridge, and many people don't even turn their heating on at all.

A wonderful Friday for you.

Randi sa...

Helt underbar och kreativ bildkomposition. Gillar tolkningen av önskan om värme. Vem gör inte det? Så här kallt - så här länge, har vi aldrig haft här.

Shannara sa...

Rolig bild, gillar kreativiteten i det enkla så att säga. Hmmm... Jag bara svammlar en massa som vanligt, det är väl det jag gör bäst antar jag!

Viola sa...

Hehe..huff ja.. :)

Serendipity sa...

That's a lovely blue sky!