tisdag 26 januari 2010

WW #72

Watery Wednesday

22 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hej jag hittade din blogg hos Susanne och jag har tittat runt här. Vilken mysig blogg och vilka fantastiska foton du tar. Jag är en nybörjare med stort intesse mer än mycket kunskap. Jag hoppas det är okej att jag länkar till dina sida från mig, hit vill jag absolut återvända. Ha en bra dag.

Daniel sa...

Så vackert!!

Pennelina sa...

Se så många flotta bilder du har nu igen! Njuter av att surfa runt hos dig :-)

Kram från Pennelina

Randi sa...

Vilken underbar blå nyans - ser magisk ut!

Johnny Nutcase sa...

nice photo - looks refreshing!

Tania sa...

Så vakkert:-) Ser ut som en rose midt i vannet der.
Ha en god kveld!

Nollan sa...

Sniggt - gillar den blå tonen också :)
Det verkar vara lite av en trend att fota droppar just nu. Det tillhör faktiskt en av de (många) saker jag aldrig provat på. Blev dock lite sugen att testa nu!

Tammie Lee sa...

absolutely and perfectly beautiful!

Jane sa...

Great capture:)

James sa...

It's amazing how something so simple can take on a life of it's own and look so great. When it's phoogrphed well. Great job!

Carolyn Ford sa...

So crisp and sharp! What a great photograph...

Mona Sweden sa...

Snyggt fångat! Så vackert med den blå färgen.

Anonym sa...

what a spectacular shot.

christina sa...

Marie, vad snyggt!! Gillar den blå färgen!

Susanne sa...

Underbart blå färg och läcker vattenbild!

Artlover sa...

Du ser.., du börjar lära dig:-)

Chubskulit Rose sa...

Fantastic!

My Watery Wednesday entry

Regina sa...

Awesome!
Happy WW.

My name is Riet sa...

Beautiful shot.

Rechie sa...

WOw!This is the most beautiful watery photo i've seen among the entries today

mine's here

Carolyn sa...

Such a beautiful capture, the colour is stunning.
Smiles

Viola sa...

DEN herlige blåfargen da!!!! :) Du er så flink!