måndag 26 juli 2010

Delad Glädje Är Dubbel Glädje

Att få tillbringa tid ihop med någon som brinner med likadan glöd som jag för fotografering..........wow!!!!!!! Min mysiga och varma vän A med familj har varit på besök. Mmmmmm vilka dagar vi haft. God mat och dryck, mysiga utflykter, härliga pratstunder och mycket skratt och skoj.
En eftermiddag i Rottneros Park var som mumma för våra själar. Vackra byggnader, blommor och statyer i massor. Glädjen hos dessa två fotonördar var absolut nödvändigt att förevigas på bild denna dag ;-). Inplanerat är en fotosafari i Stockholms innerstad till hösten. Ska bli så jädrans roligt och lärorikt för A är en fena på fototeknik. Tack vännen för mysigt besök. Kram.

3 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Kan man ønske seg mer :) Fine bilder fra utflukten deres! Ha en fin dag :)

Rigmor sa...

Eftersom jag är en riktigt nybörjare och amatör inom det här med foto så blir jag så attans imponerad av alla bilder!! Så jag hoppas att det gamla talesättet stämmer, övning ger färdighet...
Önskar dig en bra dag, trots att himlen "läcker"!!

Pennelina sa...

Rottneros Park är väl värt ett besök - med eller utan kamera (för den obitne)! Såååå mycket vackert!

Kramar från mig :-D