torsdag 8 juli 2010

Jag Hade Mina Aningar..........

men att verkligeheten skulle vara sååååå bra vågade jag aldrig tro. Vänner, jag har haft lyckan att få ännu en ny fin vän här i stora vida världen. Känns underbart! Vi har kännt på varandra under en tid men häromdagen slog vi till och pratade med varandra också, i RL. Det här inlägget är till DIG vännen. Sätt dig på favoritplatsen, luta dig tillbaka och inta en skön ställning. Blunda, andas djupt och lugnt och lyssna till dessa underbara toner från mannen med stort L (ja, inte din L utan den kanadensiska versionen, ha, ha). Eller..............så bjuder du upp mannen i ditt liv och så svävar ni tillsammans över golven där hemma ;-).

Dance Me To The End Of Love, Leonard Cohen.


2 kommentarer:

Annelie sa...

Vad kul! Har ni varit bloggvänner eller....? I så fall vet jag ju precis hur du känner. Mitt möte med Rantamor gav mig samma känsla!
Att möta nya vänner är så givande, så spännande.....

Monica sa...

Kära vän, måste berätta följande: slår på min dator, sätter mig ner.......läser, läser, lyssnar lyssnar. Tårarna rinner på mina kinder av glädje, ömhet & tacksamhet. Ner kommer min man och undrar självklart: men älskling vad är det? Jag säger bara läs!....och tårarna fortsätter att rinna. Då känner jag en varm arm om min rygg, som håller mig ömt och förstår min glädje. Sedan går han tyst iväg & lämnar fram TVÅ biljetter till Leonard Cohen konserten på Scandinavium Götegorg den 12/8(parkett) Detta skulle han överraska mig med! Fattar du kära Mie att få börja sin dag på detta sättet! vad kan jag mer begära....inget....du har givit mig min Dag!
Tack underbara vän, var rädd om dig! Det finns inte många som du!
Önskar hela din familj en skön Helg!
Många, långa, varma, ärliga kramar från din vän Monica.
PS: kommer alltid att finnas för dig!