söndag 1 november 2009

Bildligt Talat v 45

Bildligt Talat.

12 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Fin bild och det var ju gott att Artur fick en öl oxå.

Må fint, önskar Irene

annette sa...

Så fin stämmning i bilden, tror Artur uppskattar att han fick en öl oxå.

Ha det gott!

annette

Photos by Storm sa...

Passar verkligen in den här veckan/Lis

Margareta sa...

Omtänksamt att spara en slatt öl till Artur. En besökare som visste vad han ville ha.
Sedan brukar jag alltid fundera över familjegravar. Någon anfader har skaffa den till sig och sin familj. Hur många ligger där, inte många. Barn gifter sig och nya familjer bildas och många vill inte jordbegravas. Allt förändras, skönt att se att Artur har ljus på sin grav./Margareta

Ninni sa...

Jag gillar ölflaskan där :) Kanske var det favoritdrycken.
Jag var också och tände ljus igår eftermiddag men såg inte skymten av något så personligt.

Mia sa...

Ja det var en stämningsfull och vacker bild och pyntningen är gjord med omsorg! Jag tänker på flaskan...

Pialotta sa...

Din käre Artur tackar säkert för vad som finns i flaskan:-) Härligt stämningsfullt foto I Tiden:-)

Marie sa...

I fredags när vi gick till minneslunden passerade vi många fint smyckade gravar. Helt plötsligt upptäckte vi denna............Antingen nå´n som visste vad de gjorde eller så nå´n lite överförfriskad som "hade roligt". Hur det än ligger till fick jag en bild med humor :-)

Cecilia Artista sa...

Javisst är det en bild med humor! Artur kanske behöver något stärkande. Fin stämningsfull bild är det t o m med flaskan!

Lairama sa...

Det kanske var Arturs sista önskan... Lägg inga blommor på min grav, ge mig en öl i stället.

En riktigt annorlunda och fin bild som passar så bra efter Allhelgonahelgen.

cat sa...

En annorlunda och vacker bild:) Tänk om det var möjligt att få sig en kall och god öl när man vandrat vidare.

anemonen sa...

En kall öl smakar nog lika bra i himmelriket som här.