torsdag 19 november 2009

SkyWatch Friday

In the seventh heaven.

17 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Jaaaaadå jag kan tänka mig att vistas här i sjunde himlen en bra stund

Dirkjogt sa...

Great to watch the clouds from the other side :-)

annalarssonphotography sa...

Så snygg bild!!
Jag vill ut och resa nästan enbart för att experimentera med kamera ;)

Ha en fin fredag!
Kram Anna

Carolyn sa...

Stunning photograph!
Smiles

nonizamboni sa...

There is nothing quite so humbling and beautiful as looking 'down' on the clouds. . .your photo is perfection!

Artlover sa...

Ja, där dök du upp, denna gång ovanför molnen:-) Spännande. Nu får man tigga pengar till en resa och varsebli ngt. nytt genom kameralinsen.när man ser den här bilden.
Trevlig helg på dig.

Gunilla sa...

Fantastiskt att fota genom flygplansfönstret, det skall jag försöka med nästa gång jag åker.
Fina foton.
Ha det gott
Gunilla

FO - 2 sa...

Fantastisk fint! :)))

Magdalena sa...

Vilka mjuka häriga moln det ser nästan ut som bommul.Snyggt fotat

Unknown sa...

Flott bilde. Flyvingen lager en fin dybde i bilde.

My name is Riet sa...

That is beautiful. Looking at the clouds from above.

Samson sa...

lovely shot

eileeninmd sa...

Wonderful clouds and sky photo.

Lavender and Vanilla Friends of the Gardens sa...

Beautiful, you are above the clouds.
great shot.

Sylvia K sa...

Definitely a heavenly capture!

Enjoy your weekend!

Sylvia

Tone sa...

Ja, dette var et flott bilde! Skikkelige pudderskyer:-)
Ha en fin helg!

Mona Sweden sa...

Det ser så skönt ut bland de vita bomullstussarna.