lördag 14 november 2009

WTFDC: Skrockfull

Jag är vansinnigt skrockfull. Inga nycklar på bordet, absolut inte gå under stegar och svarta katter som springer över vägen får mig att spotta vilt över vänster axel. Dessutom medför denna "fobi" problem med var jag kan och inte kan sätta ner mina fötter för A brunnar är ett totalt förbjudet område. Sitter i sedan barnsben och om ingen finns i närheten som kan dunka mig tre gånger i ryggen ifall olyckan varit framme.................ja, då är det inte roligt ;-). Fler tokiga tvångstankar hittar du idag hos WTFDC.

6 kommentarer:

Lairama sa...

Konstiga fobier och tvångstankar lider vi nog av lite till manns :)

Det där med A-brunnar slutade jag tvärt med när jag började plugga till VA-projektör... insåg rätt snart att det inte är någon som helst skillnad på A- och K-brunnarna. Det är bara tillverkaren av locken som tycker att det är kul att glo på folk som springer omvägar eller slår varandra frenetiskt i ryggen.

Riktiga lustigkurrar :)

whatthefuckdotcom sa...

Hahaha jag är lika... jag hoppas som en gasell när jag är i storstan över alla brunnar... Hmmm, det kanske är därför ingen vill åka och handla med mig? :)

Bitten sa...

Ha, ha, ha, sånt där hade vi också för oss med A-brunnar. Och faktiskt tar det emot att gå på en även i dag, fast jag försöker inte låtsas om det så brukar jag dunka mig tre gånger i ryggen. För säkerhets skull.

Mona sa...

Det här med A-brunnar hade jag ingen aning om. Undra hur många såna jag trampat på genom livet. Jaha, där kanske förklaringen finns till varför jag ibland haft sån himla otur!!!

anemonen sa...

Fullt normalt med lie fobier. Bara de inte handikappar tillvaron. Nej jag är inte speciellt skrockfull, men min mor var det, och mycket har jag fått höra i den vägen, men jag bryr mig inte längre.

Maria Berg sa...

Ja det där kunde jag ju fotat tänkte inte på det!
Det blev förresten en Canona Eos 40D, MB