onsdag 4 november 2009

Ordlös Onsdag - Blå

Ordlös Onsdag

15 kommentarer:

Randi sa...

Snyggt med speglingen!

Cecilia Artista sa...

Tänk att även en sån här liten sak kan bli så fin som din på bilden. Sen speglar den sig så vackert också!

Lasseivomma sa...

Kul sak, är det en dos svininfluensavaccin kanske.

Rajson sa...

Känns rätt aktuellt i dessa dagar!
Snyggt fotat.

Artlover sa...

Påminn mig inte mig om detta..:-)

christina sa...

Jaha, sjuktider, influensatider....

ElinsPhoto sa...

Vilken bra tolkning, passar ju perfekt i dessa influensa och vaccinationstider!!

Bitten sa...

Fin spegling och vacker blå färg.

Lairama sa...

:D
Fotat på jobbet?
Antar att du ser en hel del sådana där om dagarna.

Veronica sa...

Den jag aldrig hann ta eller ;)????
Snyggt fotat =)

Nettan sa...

Bra bild på temat!
och blå är den också...
Snyggt fotat

Ha det gott // Nettan

Mona sa...

Snyggt och rent foto. Kul tolkning.

Erik "Semlan" sa...

Uj uj, kanyler och så nu ett litet provrör i blått. :-) Månde ett blodprovsrör? Senast fick jag fylla tiotalet rör! Då var jag inte så kaxig efteråt, närmast vimmelkantig. Måste säga att ditt bidrag till Tisdagstemat (belysning) hade mycket blått och trevligare motiv. Men klart udda. Jättekul att du gillade mitt blåa foto. :-)

Anonym sa...

Ovanligt motiv, men en bra foto som även speglar sig. Nyfikenheten vaknar till liv? Jobbar du inom vården? /Margareta

Anonym sa...

Fyndigt!