måndag 16 november 2009

En Doft Av Orienten

Ledig lat dag i dag. Mmmmm så skönt. Inga måsten att göra och inga tider att passa. Kan man ha det bättre ;-). Jag har klurat på julklappslistan och skrivit en "att göra lista" inför alla julförberedelser som komma skall. Lite blogg, lite fotografering och lek i photoshop har jag ägnat mig åt också. Nu ska jag krypa upp i soffan med min spännande deckare och njuta av ett glas rykande varmt chai te. När sedan "lilla" F kommer hem ska vi styra kosan mot stallet, tjolahopp tjolahej och insupa ljuvliga hästdofter. Puss och Kram.

4 kommentarer:

Anna sa...

Såna dagar är guld värda! Jag ser till att jag har såna ofta, energipåfyllnad är viktigt!

ElinsPhoto sa...

Vad fina foton och gud så mysigt med ett stallbesök, älskar lukten och hästar är ju så härliga!
Jag är lite besviken på Stockholmsvädret men nu är det bara regn och rusk här med!!

Unknown sa...

I don't know what it is but it's very pretty!

A home far away sa...

Låter som en dag i min smak:). Underbara foton som vanligt!

Kram Gunilla i Singapore