tisdag 10 november 2009

WW #61

Watery Wednesday

21 kommentarer:

Anonym sa...

Very impressive; well-done!

annalarssonphotography sa...

Den är så läcker den här bilden!!
Grymt fångat!

Helena sa...

Häftig bild! :)

Artlover sa...

Guu va läckert fångat. Det var nog den häftigaste bild jag har sett idag. Du som tar så bra bilder kan jag informera dig om en tävling som pågår hos moderskeppet.se. Gå in hos mig så finner du länken till tävlingen direkt.
Hade fint

Anna tassar in.. sa...

Näääe..men hallå..har du tagit den bilden? Det var det värsta..

Bestemor Drillo sa...

Det var et alldeles flott bilde !
Ha en fin kveld;)

Michael sa...

That's the finest water quiff I ever saw. Brilliant shot.

Jim sa...

What a brilliant capture. Well done.
Sydney - City and Suburbs

Anonym sa...

very, very, very good !

eileeninmd sa...

What a great photo, I love it.

Mona sa...

WOW!!! Det var den coolaste, häftigaste, läckraste bild jag sett på länge!

Jossie sa...

This is fantastic. What a great shot.

Martha Z sa...

Great shot.

EJ sa...

Excellent shot!

Come and swim with the Whale shark

Japa sa...

Superb shot! Right timing and mood.

See my watery scene.

BLOGitse sa...

WOW, that is COOL! That is AMAZING! Super great! Terveiset Cairosta! :)

Anna sa...

Sicken underbar sommarbild! Den är jag övertygad om att du kan vinna många fina priser på!

carmilevy sa...

Pure, stunning genius. I love this shot. You could sell it to an aquatics-related business. Seriously.

Tammie Lee sa...

Fantastic photo!!

Gunsside - Norway sa...

Dette var et skikkelig fint WW bilde - perfect timing ;)

Viola sa...

WoW!! Så HERLIG!!!! :D