fredag 20 november 2009

Röd, Blå Och Gul

Fredags Färger utmanar ordentligt i dag. Tre färger ska vi lyckas knåpa ihop :-0. OM man dessutom kan knåpa in grönt också blir det guld i kanten. Ibland när kameran är med tar jag en massa bilder som jag sedan funderar på om jag verkligen ska behålla. Bilder som känns onödiga. Ni känner säkert igen er ;-). Vilken tur att jag behöll denna som jag tog snabbt när bilen stod still några sekunder innan det var dags att trycka på gaspedalen igen. Inte särskilt rolig och inte särskilt lyckad vad gäller skärpa och ljus tycker jag, men idag "äger" den för jag lyckades klara av guldkvalifikationen fyra färger i samma bild. Tur ska man ha ibland ;-). Kanske jag ska köpa en lott idag, ha, ha.

15 kommentarer:

Anni sa...

Den där var underbar tycker jag!

Camilla (Rantis) sa...

Läcker bild...

akson sa...

Himla tur att du sparade den bilden, dessutom är den kanonläcker!

Lairama sa...

Va?!?
Tar du 0nödiga bilder?
Skulle jag aldrig göra :)

Jag tycker bilden är jätteläcker.

Ha en mysig helg!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Läckert och så himla perfekt på temat, snyggt!

Ha en fin fredag/E-L

BLOGitse sa...

I came to say hi. "Hi!" Have a great Friday!
greetings,
your fan,
from Cairo! :-)

ormbunke sa...

Här har du varit snabb med kameran. Ha en skön helg. Anita

Cecilia Artista sa...

Riktigt läcker kvällsbild! Jag tycker du fångat trafikljusen riktigt bra.
Trevlig helg!

christina sa...

Jag känner verkligen igen mig. Ska jag slänga de här eller, men ibland dyker det upp ett tillfälle som gör bilden användbar!!

Nukke sa...

Så vacker djup blå backgrund !

Jah Hollis sa...

Jag tycker det är en fotografisk bedrift att ha fångat alla tre trafikljusfärgerna på en så tät bild och mot en mörkblå himmel. Bra jobbat! :-)

Anonym sa...

Urläcker tycker jag att den var .. självklart skickar jag in min röst.. Kram kram Paula

Ninnie sa...

Ja, en perfekt bild till dagens färgkombination!

Eva-Marie sa...

Jag tycker din bild är helt fantastisk!

Mona sa...

Jag tycker bilden är läcker. Klockrena färger. Det är lite svårt att slänga bilder numera. Man vet aldrig vad man får användning för i en utmaning!