tisdag 17 november 2009

Tisdags Tema v 47

Jag är ett riktigt freak när det gäller accessoarer. Vad jag använer är mycket beroende på årstiden, men det är klart örhängen och halsband använder jag regelbundet året om. Mina solglasögon är ett måste den soliga årstiden och när kylan kryper inpå är det halsdukar i alla de former och färger som gäller. Skor är en liten passion (ja, frågar du C säger han nog stor, hm) jag har. Obekväma eller fotvänliga, låga eller höga, slutna eller öppna och billiga eller dyra, you name it ;-). Vad andra använder för att smycka sig ser du hos Tisdags Tema.

19 kommentarer:

Anette sa...

Sköna skor är en "måste-accessoar" har jag äntligen insett........inga mer billiga skor här inte. Sköna och fotriktiga ska det vara och så snygga förstås! Som tur var så finns det ju snygga sköna skor nu också. Annat var det när man var liten.......
Bra val. /Anette

Photos by Storm sa...

Ja, skor är viktigt. Jag håller med dig. Har tyvärr flera som står oanvända, hmmm/Lis

Anonym sa...

Skor- är livsviktigt, numer blir det dock kvalitet före kvantitet. Går man så mycket som jag och i alltid varierade terräng, ja då måste man ha "riktiga" skor/kängor!

Ha´de fint/E-L

Hedwig sa...

C får säga vad han vill - skor är viktiga. Kul foto.

Nilla sa...

Bra! Ha en fin dag.

Karoleen sa...

Rolig bild och annorlunda tolkning, vilket alltid är kul =)

Lizaloop sa...

snygga skor!
nu blev jag påmind över att jag borde köpa mig ett par riktiga vinterskor, men det finns inget värre äna tt gå å prova skor...jag hatar det å har alltid gjort det, när jag var liten avskydde mamma att ta mig på skoaffären för det slutade alltid med att jag snörde skor omkring mig....

Olga T sa...

Skor är nödvändigt och snyggt! De här var tuffa.

anemonen sa...

Tjusiga dojor. Här har du en skofreak till. Jag älskar skor!

Pialotta sa...

Jag gillar oxså de där tillbehören mycket.. solglasen ett måste vid soltimmar (som du säkert vet vid det här laget;-) Smycken är ett populärt fotointresse denna dag.. men kul att några visar på något helt annat.. tack för det, dina skor är störtsköna:-)

Anne-Lie sa...

Så skor har du gott om i garderoben;-))

Anni sa...

Snygg bild på läckra skor!

Ingrid sa...

Snygga skor är helt klart en fin accessoar. Dina ser jättemysiga ut.

Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på dagen./Ingrid

marie sa...

sköna varma skor är det nu som gäller...

och elvis är min accessoar, han är med mej överallt =)
jag gillar heller inte när man bär runt de små hundar i väskor, som någon slags prydnad, som vissa gör.
en hund är en hund...

foto CHIP sa...

Fin bild (som alltid) - oj vad jag kommer på fler accessoarer medan jag surfar runt :)

ElinsPhoto sa...

Jag håller med, skor är underbara och så roliga med alla sina detaljer. Jättefin bild och kul tolkning på temat.

Bitten sa...

Skor kan man aldrig få för många av. Dina ser också använda ut. Fin bild.

Sarah sa...

För mig är skor ett nödvändigt ont. Jag hatar att köpa skor, men jag älskar att titta och vilja ha fina skor. Tyvärr har jag så mycket problem med mina fötter...

Lotta S sa...

Här kommer en sen kvällskommentar: vilka häftiga dojor! oj oj oj .. en härlig närbild på ett snyggt mönster. Gillas av mig...
Sov gott!