söndag 8 november 2009

Bildligt Talat v 46


Bildligt Talat.

12 kommentarer:

Della sa...

Egenhändigt tillverkad?

Rajson sa...

Så passande och snyggt fångat!

Anonym sa...

Prinsesstårta i gul marsipan. Har di fixat och trixat själv? Ditt foto är bra jag gillar florsockret och vinkeln. Far måste ha blivit glad /Made

Jack sa...

tack för din kommentar, men min katt är en Devon Rex, om än lite för tjock!

annette sa...

Sällan sett så fin farsdagstårta, blir riktigt sugen. Verkligen en snygg vinkel på Din bild!

annette

Marie sa...

Nå´t nytt vi hittade "lilla" F och jag hos konditorn. BLÅ marsipan på en prinsesstårta dekorerad med orange marsipanslips. Den ser nästan giftig ut, ha, ha. Var suuuuuuuuuuuuuuuuper smarrig.

Bitten sa...

Jag älskar verkligen prinsesstårta. Lila marsipan har jag sett men inte blå. Snygg bild.

Artlover sa...

Du får bjuda på en bit om det blir över:-)

anemonen sa...

Den ser god ut och jag hoppas han uppskattade den.

Resa med Herbert sa...

Hej!

Vilken Far kan motstå en sån vacker delikatess.

Må fint, önskar Irene

Cecilia Artista sa...

Pappa blev nog glad för den fina tårtan!

Photos by Storm sa...

Mmmm, så passande och jag ser att det är min favvotårta/Lis