måndag 30 mars 2009

Ett Ord

Hos min cyberkompis Vita Stunder hittade jag detta tidsfördriv.
Svara med endast ETT ord!
Var är din mobiltelefon? Bakom
Ditt hår? Torrt
Din mamma? Hemma
Det bästa du vet? La Famiglia
Din dröm inatt? Nada
Din dröm/ditt mål? Glädje
Rummet du är i? Hemmakontoret
Din hobby? Fotografering
Din skräck? Mycket
Var vill du vara om 6 år? Landet
Var var du igår kväll? Roslagen
Vad du inte är? Frisk
En sak du önskar dig? Näsdroppar
Var växte du upp? Paradiset
Det sista du gjorde? Middag
Dina kläder? Vardagliga
Din tv?
Din dator? Bärbar
Ditt humör? Kinkig
Saknar någon? Pappa
Din bil? Smutsig
Något du inte har på dig? Keps
Favoritaffär? NK
Din sommar? Lååååång
Älskar någon? Om!
Favoritfärg? Vitt
När skrattade du senast? Idag
När grät du senast? Förrgår

2 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Klart att du får sno den :)

Så du blev tagen på bar gärning i växthuset du? ;)
Det var kanske tur att jag läste det..
Då jag hade planerat att göra en liknande grej och man är ju inte så 'osynlig' med stora objektiv direkt *ler*

Tur att det var en snäll trädgårdsmästare iaf! :)

Sov gott!
Kram Anna

Helena sa...

Denna var lite rolig, så jag kopierade den. Hoppas det inte gjorde något!