tisdag 31 mars 2009

I Brist På Annat

Är hemma idag, dundersnuvig, febrig och hostig. Tack gulliga F för bacillerna ;-). Har försökt göra lite nytta ändå som att måla två ramar svarta. När jag nu har "torktid" steppade jag runt i cyberspace och hittade lite "to do" hos Helena. En utmaning jag skickar vidare till Amanda, Lallis, Paula och Viola i Norge.

Svara på frågorna. Välj ut fyra stycken att utmana.

Vilken mat äter du ofta? Hemlagad
När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av? Hjälper till
Var sitter du helst när du bloggar? Vid den dator som är ledig
Köper du ofta Triss-lotter? Never
Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Maldiverna
Vilken TV-kanal tittar du mest på? TV4

1 kommentar:

Amanda sa...

- Vilken mat äter du ofta?
Svar: Hemlagad
- När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Svar: Hjälper till
Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: Vid min arbetshörna.
Köper du ofta Triss-lotter?
Svar: Ja
Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Svar: Kryssa runt i Västindien.
Vilken TV-kanal tittar du mest på? Svar: 3:an
Nu ska jag skicka frågorna vidare till några andra. Kul att få tänka lite frågor att tänka på. Kram /Amanda