måndag 16 mars 2009

Utan Ord

Mitt bidrag till Utan Ord.

27 kommentarer:

Anette sa...

Passar ju perfekt till frukost, kan du maila ner en?

Anonym sa...

Den smörgåsen skulle jag haft till min gröt i morse!

Jag säger som Anette...kan du mejla den??

Anonym sa...

Du bjuder å smörgårs, så har jag ngt till em fikat;-)
Bara nöjen i min skalle,men inte nyttiga fast sååå goda.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Ja, tack! Vill omgående ta en tugga av ditt ordlösa bidrag :)

Ha en fin måndag/E-L

Sarah sa...

Ja tack, den ser smarrig ut!

Ulrica sa...

Hmm - nu blev jag ännu hungrigare och påmind om att det inte är bra att äta en dålig frukost... Jag vill slita smörgåsen ut från skärmen:)

Cecilia Artista sa...

Den smörgåsen ser verkligen smaskig ut. Jag tar gärna en!

Marie sa...

I morse var jag så himla hungrig som jag ofta är efter helgens mumsande. Därför passade denna in så bra på mit ordlösa bidrag.
En supergod macka kan jag lova. Intogs igår på Rosendal, innan morotskakan. Ja, jag var proppmätt sedan ;-)

Husbilen Credo sa...

Mmm ... ser onekligen gott ut, hoppas den smakade lika gott som det ser ut att göra.

Ha en fortsatt fin dag!
LottaM ..ღ

Veronica sa...

oj, vad gott det där såg ut! Tack så mycket för din kommentar på fototrissen, din triss var väldigt speciell och snygg :)

Ha det så bra och lycka till med den nya kameran!

Photos by Storm sa...

Ser väldigt gott och nyttigt ut, inbjudande/Lis

anemonen sa...

Den går inte av för hackor den mackan, och nyttig ser den ut också.

Anonym sa...

Vilken god macka, nu blir jag ju hungrig! :)

/Caroline

Unknown sa...

Absolut FEL tid att titta på denna bild - 24 minuter till lunch. Mumsigt ser det iaf ut att vara, det som ändå hade haft tillgång till ngt mellanting mellan vitt baguettebröd & fullkornsbröd svart som natten.

Anonym sa...

Wow den mackan gick inte av för hacker!! Smaskens :)

Mita sa...

Min fantasi gick direkt till kylskåpet

Pumita sa...

Haha, jag måste vara synsk! ;)Eller så har vi samma favvofik... "vad trevligt med fika och smarrig ostmacka ute - kan det vara Rosendahls?" tänkte jag. De har så gott bröd! Och trevlig miljö speciellt på våren och försommaren.

annalarssonphotography sa...

Så läckert! Och jag är hungrig... ;)

Jag skulle gärna vilja ha den mackan just nu.
Rosendahls har jag aldrig besökt, men det är ett av mina måste-besöka-ställen det här året!

Ha en fortsatt fin måndag!
Anna

Karins fotoblogg sa...

Passar ju utmärkt till temat. Man ska ju låta maten tysta mun ;)
Ser väldigt god ut, mackan!
Ha det gott!

Anonym sa...

Mmm, så fräscht! Nu blev jag ju sugen, trots att magen står i 4 hörn efter maten..!

Anonym sa...

Mmmm, så läckert det ser ut. Tur att jag inte är hungrig.

Olga T sa...

Härlig macka och härligt foto!

strömmas sida sa...

Vilken fresterska du är *ler*.
Jag blev så hungrig nu.

Måndagshälsningar
strömma

Anonym sa...

Oj så gott detta ser ut!
Hungrig blir jag. ;)

Anonym sa...

Vad snäll du är! Tack för din uppmuntrande kommentar! :)

Jag blev jättesugen på din macka förra gången jag tittade in här men lämnade ingen kommentar då. Bra vinkel för att få med allt det goda och härligt färgglada! :)

Anonym sa...

Oj vilken härlig smörgås. Tyvärr så skulle det inte vara så tyst om jag åt den jag skulle säkert yttra lite ljud över den goda mackan. /Amanda

whatthefuckdotcom sa...

å mums så gott, snygg skärpa på gott motiv :)