måndag 9 mars 2009

Utan Ord

Fler bidrag till Utan Ord.

24 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en härlig mule... jag riktigt känner hur fuktig och len den är... En kall dag bilden är tagen ser det ut som, för visst är det väl rimfrost som finns i "håret". Vad heter dessa strån... :-)

sinneskatten sa...

Nu kommer han och snusar på mig, jag riktigt känner frusten som ligger på lur.

Anette sa...

Mjuk och len, men lite kall mule! Mysigt! Det finns en förklaring till min bild i mina kommentarer...../Anette

Anonym sa...

EN underbar bild på denna mjuka sköna mule! Snyggt med rimfrost eller om det är snö och den sköna blåa bakgrunden. Vackert!

Nathalie sa...

Fin bild!

Nathalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Thérèse sa...

Vilken härlig bild jag känner riktigt hur h*n kommer och nosar och buffar på mig. Fast det ser lite kallt ut med snön i "skägget"

melindas blogg sa...

Fin bild

Fanny Höglund sa...

obekrivligt gullig x]

Anonym sa...

Här har du fångat närhet och skärpa!
Jag nästan kan klappa mulen på hästaplutten.
Härligt!

Pumita sa...

Otroligt fin och söt bild! Men jag undrar om jag skulle våga röra...

På tal om nåt helt annat: har hästar bra luktsinen?

Ninni sa...

Vilken fin bild!! Man känner nästan hur len han är...Är det din häst?
Må så gott!

annalarssonphotography sa...

Vilken otroligt härlig bild! :)
Jag vill bara klappa!
Är det din häst?

Jag vill bara säga att jag kommer att vara datorlös de närmsta dagarna på grund av satansvirus som brutit lös.. Så därför kommer jag att få överleva utan dator, hur nu det ska gå! *skrattar*
I'll be back!
Kram vännen! :)

Karin Wijk sa...

Längtar han /hon till sommar och färskt gräs kanske? Inte kul med frost i mustachen ;-)
Så fin bild! / ha en bra dag / karin

Anonym sa...

Vilket läckert foto :-) Vacker vinterbild! Med rena fina näsborrar, även om det är snö i "skägget"... (en annan ser inte lika fin ut i "kranen", sick)
Tack för din vitsiga kommentar ;-)

Marie sa...

Det här är tyvärr inte min kuse, men en som jag ibland har möjlighet att pyssla om och snutta med, ja och rida lite också förstås. Bilden är från en kall Januaridag och alla hästarna hade verkligen frost i "skägget".
Mulen ja, såååå mjuk och varm och gosvänlig, men ack så ömtålig och kittlig ibland. Ja hästar, de fleats, har bra luktsinne. En morot eller äpple i fickan kan du inte dölja länge :-)

Resa med Herbert sa...

Hej!

Detta var en fräck bild.

Ha det gott, önskar Irene

annette sa...

Så häftig bild, behövs verkligen inga ord här, bara att "pussa" lite på mulen, kanske lite kallt omkring men jag tror mulen är varm i alla fall!

annette

Rajson sa...

Vilket snyggt foto tycker tom jag som inte är någon hästvän!
Härlig skärpa och fina färger.Bakgrundsfärgen lyfter hästens!
Ha dé!

strömmas sida sa...

Vilket fint foto. Man känner nästan den varma hästlukten.

Natthälsningar
strömma

Anonym sa...

Hästen vill pussas, men jag skulle inte vilja få den pussen. Amanda

Anonym sa...

Åh, finns nästan inget härligare än en hästmule ;)

Anonym sa...

Puss- och gosvänlig bild!

Anonym sa...

En sån ljuvlig bild med rimfrosten på mulen!