söndag 8 mars 2009

Projekt Flicka Blir Tonåring

Nu har som sagt ovanstående projekt dragits igång. Ingen återvändo finns. Deadline sista april, men borde bli klart före dess. Som projektledare vill jag inte driva mina projektmedlemmar för hårt ;-). Saker har börjat packats ner i lådor och hyllor och tavlor har tagits ner. Idag åkte hela la famiglia till IKEA för att rekognisera bland sängar, skrivbord, garderober...................Mycket roliga idéer fick vi. Ovan ses den sista bilden på flickrummet innan startskottet brann av. Fortsättning följer.

6 kommentarer:

Nathalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nathalie sa...

Hon har pratat mycket om att göra om sitt rum, jag längtar tills jag får se hur det blir.

Anonym sa...

Ser fram emot det färdiga resultatet sedan. Det är vel kul med projekt. Och nu när det är så kallt ändå ute. Inget trädgårdsväder precis.
Ha det gott och lycka till.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Ska bli spännande att följa projekt "tonårsrum" :)

Ha´de fint!

BP sa...

Ja du fångar verkligen dagen om man säger så... inte bara med IKEA bidraget (coolt!). Din fotoblogg är suverän!!!
Å tack att du kikade in på min blogg.
Du är ju ytterligare ett fullblodsproffs vad gäller fotografering. Å jag som har bara en liten Sony Cybershot (min bästa vän) känner mig ganska så ynkling i sällskapet av bara proffsfotografer;-)

melindas blogg sa...

snyggt rum!!