torsdag 19 mars 2009

Marie Är.....................

Hittade denna lite skojsiga utmaning hos Susannes Blogg.

Instruktion: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Marie är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Marie är...." och lägg in dem på din blogg.

Måns och Marie är ett par. Hm, trodde det var jag och C ;-)
Marie är poppis i Storbritannien. Populäriteten sprider sig ;-)
Marie är ny klubbmästare. I vadå?
Marie är ett namn för kärlek. Så romantiskt det låter :-)
Marie är i händelsernas centrum. Japp! Vilka händelser förresten?

Nu är det din tur!

9 kommentarer:

Pumita sa...

Kul! Jag är med. Ska bara googla lite först. =)

Olga T sa...

Jag är med!

annalarssonphotography sa...

Hehe! :)

Klart du är i händelsernas centrum!

Jag har också gjort utmaningen efter att jag hittade den hos Pumita.

Ha en fortsatt fin dag :)
Kram Anna

Anonym sa...

Jag snor utmaningen av dig...spännande :)

Viola sa...

Hei! :) Jeg ble glad for din kommentar! Tusen takk! Jeg synes det er fint å ha en bloggvenn i Sverige!

Hehehe..denne utfordringen var gøy! Den blir jeg med på!! :D
Klem fra Viola :)

Fanny Höglund sa...

haha vad rolig.

Viola sa...

Mitt bidrag er nå ferdig. Det har jeg lagt under etiketten "Utfordring" på bloggen min. Håper jeg oversatte greit fra svensk til norsk, på Instruksjoner.. Dette var kjempeartig, fikk meg litt av en latter! :D Ha en fin dag!

Marie sa...

Kul, och specielt eftersom jag också heter Marie...Men jag antar att träffarna blir annorlunda hela tiden, världen ändras ju.

B i r g i t t a sa...

Jag har också hoppat på :)