måndag 6 april 2009

Bildligt Talat v 15

Ett bidrag till fotoutmaningen Bildligt Talat.

12 kommentarer:

sinneskatten sa...

Att ha hjälm på huvudet när man rider är en självklarhet, varför är det inte det när man cyklar?
Söt tjej!

Della sa...

Hon ser ut att göra något som hon gillar.

Pumita sa...

Här trivs hon allra bäst!

Mimo sa...

Visst ser det ut som tjejen sitter på sitt rätta element.

Jag blir väldigt sugen på att rida när jag ser fotot...

Marie sa...

Min "lilla" F utanför stallet, hennes andra hem. Ja där trivs hon som fisken i vattnet bland underbarta kusar och kompisar.
Här står hon i vårsolen och njuuuuuter. Precis som jag njuuuuuter av henne. Bilden har jag lekt lite med i photoshop, därav suddigheten.

Anonym sa...

Att ha hjälm på skallen då man rider är ganska klart. Men då man cyklar är inte lika klart. Fast frågan är hur mkt dessa hjälmarna hjälper. Eller de har utvecklat dem sedan jag red under 60-80-talet.

Karin Wijk sa...

Ja, det ser verkligen ut som om hon njuter! Har alltid velat vara en "hästtjej", men har liksom aldrig tagit tag i saken, dessutom är jag liite rädd för hästar.
/ Ha en härlig dag!

Karin Berg sa...

man ser att hon njuter. Och hjälm sk aman ha! Själv så är jag livrädd för hästar..

annette sa...

Hästar på avstånd gillar jag men är lite rädd för dem;)
Din dotter ser verkligen att vara i sitt rätt element.

Må bra!

annette

strömmas sida sa...

Vilket fint foto som andas glädje och förnöjsamhet.

Hälsningar
strömma

Petra C sa...

Nöjd i vårsolen efter en ridlektion. Så tänker jag.

Marra sa...

Jättefin bild :)