fredag 3 april 2009

Luft Under Vingarna

+15 grader och strålande sol från en klarblå vårhimmel. Så har vädret varit hos mig idag. Ledig som jag var idag packade jag ryggsäcken med fika och bulle, tog kameran i hampan och begav mig till Nyckelviken. Satt på en klippa med skriande måsar som sällskap och tittade ut över Stockholms inlopp och bara insöp våren. Känner nu hur energin är på väg tillbaka. Solens ljus och värme på dagarna fyller alla mina sinnen och ger mig den kraft jag sista tiden saknat.

Jag önskar alla en underbar helg med lugn och ro, sol och värme och tid för återhämtning. Var rädda om varandra.

6 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Tack för alla värmande ord, de betyder mycket!

Visst är det njutning att sitta där på en klippa och bara insupa våren :) Önskar dig en skön, varm & solig helg...

Kram

Emma sa...

Vi har också haft strålande väder och vilken skillnad det gör! Tror jag älskar alla idag :)

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du har lyckats fånga. Jag blir riktigt glad av att se dem.

Ha en riktigt bra helg!

Olga T sa...

Fiskmås, Gråtrut och Havstrut, det är fågelmix det! Riktigt sköna bilder och en skönmix! Ha en härlig helg du också!

Rajson sa...

Oj ser att du har också fått lite "pippi" idag!
Till slut kom solen även hos mig, underbart!
Med lite tur fortsätter dte imorgon då en skön dag i trädgården väntar!
Ha det gott du med!

Viola sa...

Flotte bilder i vakker collage og herlig skrevet! :)