onsdag 8 april 2009

Mol Allena

Familjen har övergett mig. Lämnat mig i sticket. Pyst iväg. Dragit. Jag sitter här i stora huset alldeles ensam. Ja fotvärmaren Pelle är hemma i allafall och mina kaniner, så lite sällskap har jag ju. Det är faktiskt inte så illa som det låter. Om bara ett dygn är ensamheten slut. Jag har påskpyntat och planterat lite penseér utomhus, fyllt påskäggen till familjen och vänner och bekanta vi ska träffa i helgen så tiden har runnit iväg nu på kvällen. Nu ska jag passa på att äta det ingen annan i la famiglia vill ha och se på en typiskt Mie-DVD. Myyyyysigt :-). Jag ska hoppa upp i soffan med en god sushi och se på Vicky Cristina Barcelona med Penélope Cruz. Kramis på er.

4 kommentarer:

Ulrica sa...

Ha en fantastistkt mysig kväll och rå riktigt om dig själv... Kram på dig.

Anonym sa...

Åhh... ibland längtar jag efter en sån där ensamkväll. Det var flera år sedan jag hade någon men jag minns att jag bara blev rastlös... skulle vilja prova igen :)

Hoppas du kan njuta ordentligt av DIN kväll.
Ta hand om dig!

Södralycke sa...

Låter faktiskt riktigt mysigt tycker jag! Ibland kan det vara skönt med lite ensamtid :)

Glad påsk!
Kram Johanna

Lallis - liv och leverne sa...

DU det låter MYSIGT:)
Stor kram från mig till dig.
/Lallis