måndag 20 april 2009

Ögon- och Örongodis

Så där ja, nu har jag jobbat klart mitt helgpass och har två hääääärliga lediga dagar att se fram emot. I dag på eftermiddagen/kvällen har jag farit runt som en tornado med dammsugaren, kört några tvättmaskiner och även storstädat ute hos våra kaniner. Allt bara för att känna mig helt ledig på tisdag och onsdag. Jag har inga måsten inplanerade utan vädret får avgöra vad jag ska hitta på dessa dagar. Förhoppningsvis blir det en fotorunda någon av dem. Vad gillar ni förresten den sprickfärdiga magnolian? Jag fotade den i lördags. Visst är den vacker, min vårfavorit. Så vänner, klicka nu på musiklänken, luta er tillbaka och njuuuut av magnolian och den fina musiken. God kväll önskar jag er :-) http://www.youtube.com/watch?v=qTlcxXByERA

4 kommentarer:

Södralycke sa...

Vilken härlig bild...håller med om att det är riktigt ögongodis!

Hoppas du får sköna lediga dagar, nu när alla måsten är fixade :) Kram Johanna

christina sa...

Så vacker bild! Jag känner doften!

Anonym sa...

Oj vilken söt magnolia... blommar den redan? (ja, uppenbarligen... knäpp fråga). Den är jättefin med den blå himlen som bakgrund.

Vad smart att du har fixat donat allt nu så att du kan njuta av din ledighet. Hoppas vädret blir bra så att du kan njuta av en riktigt härlig fotorunda.

Ha en skön kväll!

hem ljuva hem- helena sa...

Åh, vilken underbar bild!!
Den skulle bli en superfin fototapet till en fondvägg...
Kramis!