onsdag 8 april 2009

Ordlös Onsdag - Sport

Fler sporter hittar du hos Ordlös Onsdag.

24 kommentarer:

Bitten sa...

Kul foto!

sinneskatten sa...

Inte vissta jag att min kropp bar på bild?
Jag som numera tränar regelbundet ser "nästan" ut så ( filtret är väldans tjockt hos mig)

Photos by Storm sa...

Vilken härlig actionbild och så glada leenden. Glad påsk/Lis

Olga T sa...

Övertränade!

Anette sa...

Underbar bild! Var sjutton tog min sportiga kropp vägen......../Anette

Hedwig sa...

Jättekul bild, hoppas tjejerna blev inspirerade.

Pumita sa...

Hihi, vilka "välutvecklade" tjejer!
GLAD PÅSK på dig! :)

Resa med Herbert sa...

Hej!

Fräck bild, sådana här fotohål är alltid kul.

Må gott önskar Irene

Cecilia Artista sa...

Kul bild på tjejerna med sina tjusiga kroppar!

Kerstin sa...

Rolig bild och tolkning. :)
Ha en fin dag.

NatureFootstep sa...

där satt den, underbar sportbild. hehe

Ulrica sa...

Tänk om man hade den sportkroppen:) Men å andra sidan måste man nog sporta do, och jag är inte den sportiga typen....

Men fotot är fullt av humor - det gillar jag.

Benita sa...

Rolig bild.
Glad Påsk

Amanda sa...

Vad skönt det skulle vara om man blev vältränad genom att göra som de på bilden gör. Jätteroligt foto.
/Amanda

Anonym sa...

Hihi! Rolig bild!

Dahlia sa...

Det var nog en rolig tollkning av temat. Sportta behöver inte vara så jobbigt;)

anemonen sa...

Vältränade kroppar det där.

Anonym sa...

:D :D :D
Vilket jätteroligt foto!!!!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Haha, men sådär glad ser man INTE ut när man sportar *skrattar*

annalarssonphotography sa...

Vilken roligt foto!! ;)

Tänk och springa runt med det smilet och den kroppen *ler*

Ha en fin kväll!
Kram Anna

Hero sa...

Rolig bild!
Glad Påsk!

Wickan sa...

Den sporten vill jag börja med, lagom tuff för mig... =)
Glad Påsk!

B i r g i t t a sa...

Men den sporten skulle jag vilja testa!
:D

SysterLilli sa...

Helt underbar bild! Med dessa kroppar är det inte konstigt att tjejerna ser så glada ut. ;)