måndag 20 april 2009

Bildligt Talat v 17

Mitt bidrag till Bildligt Talat denna vecka.

12 kommentarer:

Bitten sa...

Så sött! Vet du vilka H och E är?

annette sa...

Det kallas kärlek "banne mej", så sött lite hjärta!

Ha en bra måndag!

annette

Anonym sa...

Man kan ju hoppas att kärleken varat lika länge som detta söta "klotter"...

Ha en bra ny vecka!

Caroline sa...

Kärleken tar sig många uttryck... :)

/Caroline

Mimo sa...

Ett riktigt snällt klotter. Vet du vem H+E är?

Photos by Storm sa...

Ja, där sitter den kärleksförklaringen. Och den går inte att tvätta bort. Fint/Lis

Marie sa...

Vår = Kärleken spirar! Nej jag vet inte vilka dessa är. Hittade detta gulliga på en prommis på Djurgår´n.

Karin Wijk sa...

En klassiker! Man kan ju faktiskt kalla det för "gammeldags klotter" ;-). Är så romantiskt med att rista in sin kärlek i ett träd!
Min klotterbild togs faktiskt en tidig morgon efter att jag varit och fotat vid mitt "Månadsbildsställe". Solen går upp vid ca 05.30 och jag var ut vid 06.Inget jag gör varje dag precis ;-) / Kram

Ingrid sa...

Så rart att rista ett hjärta i trädet som ett bevis för evig kärlek!

Tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

Risken finns sa...

Undrar hur gammal "ristningen" är och H+E fortafarnade är =sant.

Nettan sa...

Väldigt söt bild på evig kärlek.

Var lite sent ute att lägga ut min bild, men den finns där nu.

Ha det så gott // Nettan

Amanda sa...

Hej Marie. Jag har precis upptäkt Bildligt talat och nästa gång ska jag vara med. Jag kan lämna en kommentar den här omgången. Ett härligt hjärta, inristat av en eller båda två. Jag tror dock att det är en som är olyckligt kär som har ristat in hjärtat och initialerna.
Hjärte sorg med andra ord. /Amanda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~