måndag 13 april 2009

Bildligt Talat v 16

Studera fler bilder hos Bildligt Talat.

15 kommentarer:

annette sa...

Ja, det var bildligt talat, tycker Du det är dags att städa lite;)
Underbar bild, aldrig tänkt på att en sopkvast kan vara så vacker, Du har verkligen lyckats få fram färg, form och ljus i bilden.
I like!

Ha en bra dag!

annette

Della sa...

Dags för vårstädning. Mycket kreativt tagen bild!

Bitten sa...

Fin bild på något så alldagligt som en piassavakvast.

Ulrica sa...

Här ska borstas, här ska fejas. Nu ska vinterns damm bort och vårens dofter fram.

Snygg bild på en kvast:) Med milt ljus och skärpa.

Marie sa...

Japp min tanke är allt grus som minner om vinterns hala vägar. Nu kör gatusopsbilarna för fullt för att ta bort allt grus. Då kan vi äntligen cykla utan vurprisk ;-)

Cecilia Artista sa...

Det var en fin kvast med sin borst i orange. Har den möjligen varit i Blåkulla?

Jag har själv en tjusig designkvast hemma i Sverige. Blått skaft och gul borst. Den kostade en del men jag blir faktiskt glad varje gång jag ser den!

Anonym sa...

Hmmm, nu ger du mig dåligt samvete! ;-)

mia sa...

Det var en vacker bild på en "vardagssak" som förmodligen ingen tänker på att den är vacker.

sinneskatten sa...

Jag har sopat ut vintern i stugan idag och in med sommaren.
Härlig tolkning!

Ingrid sa...

Vilket underbart foto! Nu är det verkligen dags att ta fram sopkvasten och sopa ut vintern.

Henry sa...

Den kvasten har nog jobbat hårt i vinter!

strömmas sida sa...

Vilken fin bild som säger så mycket om att sopa ut det gamla och in med våren.

kram
strömma

B i r g i t t a sa...

Det var en borste som ser ut att kunna sopa rent ordentligt. Det behövs ju emellanåt. :D

Mimo sa...

Vad tusan använder du för att färga pastan orange var min första tanke *skojar!*

Annars ser det redan rensopat ut, kanske borsten har gjort sitt jobb?

Petra C sa...

Härligt ljus. Ser att du borstat fram våren! :)