torsdag 2 april 2009

Framtidsutmaning

Hos Lairama hittade ja denna tokiga utmaning. Jag är ju nyfiken och tokig av mig så jag testar förstås.

1. Gå in på Google.se (använd bildsök)
2. Sök på datum du fyller år
3. Ta den andra bilden du får fram på Google och ladda upp
4. Den bilden är din framtid


Reklamaffisch för Världsmiljödagen på Glokala Folkhögskolan i Malmö. Jaha, vad kan det nu ha med min framtid att göra? Att jag försöker tänka på vår miljö är ju sant, men är detta ett tecken på att det är Greenpeace mitt liv ska tillhöra ;-) Eller ska jag flytta till Malmö? Skola, ska jag sätta mig på skolbänken igen? Hm........

7 kommentarer:

Anette sa...

hihi, jag kollade med mitt datum och min framtid är tydligen som fotomodell i en lite "utmanande" klädsel...........hmm, kan det vara nåt att satsa på när man är 45.......

Veronica sa...

Hm måste kika jag oxå nu.....återkommer =)

Veronica sa...

Noip, fick fram nå starungar. Jag vet inte jag =)

foto CHIP sa...

Här hoppade jag på :) Det var inget dumt resultat :D

Ulrica sa...

Skoj - detta måste jag testa. Kram U.

Viola sa...

Hehe.. da er jeg også litte tokig.. jeg tar den utfordringen her, jeg også :)

Viola sa...

Framtidsutmaning...?? Tror det betyr framtidsutsikt? Skulle gjerne hatt en svensk-norsk ordbok! ;) Min utmaning er nå lagt ut :) Dette var morsomt!