lördag 25 april 2009

Dyngdoft Och Torv I Näsan

Idag var jag och "lilla" F i stallet. Hon red ut en tur med S och H i det vackra solskenet. Efteråt hjälptes vi åt att mocka, fylla på torv och fixa lite. Tänk så underbar hästdoften är och vad den gör med mig. Varje gång jag kommer till stallet faller axlarna ner och ett inre lugn infinner sig. Sedan styrde vi kosan hemåt där jag har skurat och vårstädat på altanen på eftermiddagen. Just nu har jag norpat åt mig en liten datastund och "njuter" samtidigt av karaoke som "lilla" F och två av hennes kompisar bjuder på ;-). Straxt ska vi fixa grillen, det blir fläskfilé, grönsallad med avocado och bearnaisesås. Premiär för att sitta ute och äta middag. Slapp i soffan och "Heja Jarmo" blir det till sist innan ögonen sluter sig. Har varit en härlig dag, både känslomässigt och vädermässigt. Hoppas du också haft en bra dag, vännen. Kramisar.

Inga kommentarer: