onsdag 25 mars 2009

Fotopromenad

Idag tog jag med mig kompisen Nikon D90 på utflykt i syfte att vi ska lära känna varandra ännu mer. Eftersom vädret var fantastiskt med sol och blå himmel var det fina förutsättningar för bra fotografier tänkte jag. Oj, oj, oj vad jag knäppte. Ett heltidsgöra att kolla igenom och rensa bland bilderna när jag sedan kom hem. Många bra, men också många dåliga bilder blev det. Det är väl som sig bör när jag nu är under upplärning ;-). Här bjuder jag på ett potpurri med vide.

8 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Så vackra bilder på videkvistarna och den blå himlen!
Du och Nikon D90 är ett utsökt par redan! :)

Nu rodnar ja när du skriver så där...
Det skulle kännas lite väl ego att lägga upp en bild på mig som oändlig skönhet ;)
Men tack söta för att du tycker så!

Kram till Stockholm från Karlstad!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Underbart potpurri, väldigt vackra foton.

Må gott, önskar Irene

annette sa...

Du och Din Nikon 90 verkar att känna varandra ganska så väl redan, visst är det kul med nya "leksaker"

Underbara bilder tycker jag Du lyckats fånga!

Ha det så gott!

annette

Eva-Lena Sjösteen sa...

Mums, så vackert, viden mot den blå himlen...Snyggt fångat med din Nikon :)

Ulrica sa...

Underbar vide du har hittat... Och det verkar ju som du och den nya vännen funnit varandra.

Ninnie sa...

Å, så fina bilder på "videkissar". Riktig vårstämning...och så goa våfflor också, mums...!

Viola sa...

Helt nydelige! :) Jeg er så glad i kattlabber! (gåsunger)Det er et skikkelig Vårtegn det! Men her i dag har det snødd - men bare litt.... Takk for kommentaren forresten.. Klem i natten :)

Veronica sa...

Vad fina bilder!
Det där går ju klockrent med din nya vänskap =)