onsdag 11 mars 2009

Ordlös Onsdag - Nära

Titta in hos Ordlös Onsdag för fler Nära bilder.

21 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej hej..
åh vilken fin sommar bild... :)

längtar ännu mer till våren nu!!

kramkram

Fanny Höglund sa...

Luddisen och jag. så gulligt xD

Eva-Lena Sjösteen sa...

Sommar & vänskap, det ser ut som om "ninen" frågar "ska vi göra något?" :) En härlig fin bild på nära...

Ha en fin onsdag!

Anonym sa...

Vilken underbar bild :)

Anonym sa...

En riktigt härlig sommarbild.
Vänskap mellan djur och människa kan vara nog så viktig och äkta.

Hedwig sa...

Mysig sommarbild, får mig att minnas de kaniner vi haft.

Ulrica sa...

En mysig och gosig kanin. Var mitt husdjur under hela min uppväxt. Nu säger jag till barnen inga djur i bur...:) De får vara nöjda med katterna och hunden, men vilka barn vill inte ha mer.:)

Pumita sa...

Underbar bild! Jag hade ingen egen kanin men minns från min barndom hur förgrymmad jag blev vid middagsbordet hos kusinerna när de berättade vad vi skulle få för mat. Jag har knappt förlåtit dem än!

anemonen sa...

Ett foto som andas både närhet och mjukhet. Vackert.

Anonym sa...

Rar bild. Kattassen har visst oxå varit nära!

Resa med Herbert sa...

Hej!

En så ljuvligt nära bild med en härlig sommarkänsla.

Må gott, önskar Irene

Marie sa...

Här är "lilla" F med sin kanin Ludde, en av våra två dvärgvädurar. Här har de varit ute och hopptränat. Ludde är en rackare på både längd och höjd. Lägg märke till hans öra! Ser ni att det är lite "justerat". Det är min kanin Lovisa som innan kastreringen var en tokig surputta. Nu är hon den allra goaste tjej när hormonerna inte längre är där och spökar.

Ninni sa...

Vilken mysig bild! Två kompisar i gröngräset!
Må så gott!

Nathalie sa...

Härlig sommar dag!. längtar tills man kan lägga sig så där i gräset igen.

Photos by Storm sa...

Ja, barn och djur är en oslagbar kombination. Extraplus för det härliga gröngräset/Lis

strömmas sida sa...

Vilken fin bild av närhet.
Barn och djur hör ju som samman.

Tack för fina kommentaren hos mig.

strömma

Mimmi sa...

tusen tack för ditt besök:D och din fina kommentar:D
du har också många vackra bilder ser jag. tänk att det kan vara så roligt att ta kort:D
Ikväll blir det att fota månen .den är stor och gul .men just nu är den bakom några träd så jag får vänta en stund .men jag har gjort kameran beredd:D
ha en bra kväll:D

Baronessan sa...

Härligt nära! vilken liten söt kanin. Söt flicka också fast hon skyms.

Anonym sa...

Härlig sommarbild med närhet mellan barn och djur... :)

/Caroline

Veronica sa...

Vilken underbar sommar bild!!
Och mycket fin närhet!!
=)

Bling - our elf on the shelf sa...

Et vakkert sommerbilde. Det virker så lenge til sommeren, men den kommer vel før man aner :)