lördag 28 mars 2009

Glädjeskutt

Ser ni vad jag fått idag! En utmärkelse som är från min nya cyberkompis Ulrica. Hon gillar mig, Carpe Diem´s bilder och innehåll. Det känns så roligt och jag blir så himla glad att jag vill hoppa och skutta. Jag är överväldigad för inte trodde jag när jag började blogga att gensvaret skulle bli så fantastiskt som det har blivit. Därför vill jag vidarebefodra denna fina utmärkelse till alla er som hälsar på hos mig och kommenterar mina inlägg och bilder. Utan er är bloggen ingenting! Bamse Kramar från Mie.

3 kommentarer:

Mimo sa...

Skuttet kan jag förstå, grattis!

Jättekul att du hoppar på bildligt talat, välkommen!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Den är du väl värd! Du har en fin blogg och ett trevligt innehåll där du bjuder mycket på dig själv, tummen upp till dig Marie :)!

Ha en fin kväll/Kram E-L

Olga T sa...

Grattis! Din blogg är härlig så den utmärkelsen är du väl värd.