torsdag 5 mars 2009

Stolt Så Att Jag Spricker



Måste bara visa dessa bilder som jag tycker är fantastiskt vackra. Inte bara för att min "lilla" F tagit dem utan också för att mina cybervänner ska få möjlighet att njuta utav dem. Visste ni att det är F som fått mig att bli fotointresserad? Hon har gått på olika fotokurser och även bildhantering i photoshop. När hon fick sin Olympus (kompaktkamera) började hon på allvar att fotografera. Hon lägger ner mycket tanke bakom bilderna. Funderar på vinklar, ljus och avstånd. Det är jätteroligt att vi har detta intresse ihop. På promenader tjattrar vi mycket om fotografering och vi ser motiv att fota överallt. Nu är det dags för F att hoppa i säng så jag ska avsluta och natta henne. Vi har oftast en liten pratstund ihop i samband med sänggåendet då vi myser ihop och stöter och blöter dagens aktiviteter och händelser. Jätte mysigt och ett jätte bra sätt att komma ner i varv för mig. Hoppas, hoppas, hoppas att jag alltid kommer få ha dessa små mysiga stunder ihop med dig F, även om jag är 80 och du 50.

2 kommentarer:

Hedwig sa...

Jag förstår din stolthet - jag jobbar också tillsammans med min dotter i vår blogg 365 bilder under 2009 - momandi365.wordpress.com Vi diskuterar också motiv, vinklar, ljus osv när vi ses.

Anonym sa...

Måste säga att de bilderna var otroligt fina, så med all rätt att du ska känna dej stolt :)