måndag 2 mars 2009

Glädjespridare

Så här glad känner jag mig i sinnet efter ett besök hos min "cybervän" Lallis. Hon har en underbar, underfundig och tänkvärd blogg Lallis Liv och Leverne. Det är så mysigt att krypa in till henne och suga i sig allt hon skriver och att lyssna på musiken hon bjuder på. Jag mår alltid så bra efter ett besök där och rekommenderar även dig att kika in. Idag läste jag detta hos Lallis och måste bara föra dessa fina ord vidare. "En varm påminnelse om mod att följa ditt hjärta och det som är sant för dig. Styrka, att stå upp för och vara den du verkligen är. Mod att ta steg i den riktningen där du känner värme, passion, meningsfullhet och glädje!" Dessa fina rader ska jag spara i minnesbanken och ta fram då det känns som jag irrar runt lite väl mycket.

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Så himla go du är:)
KRAM!