måndag 2 mars 2009

Utan Ord

Bidraget till Utan Ord v 10.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara två mopedister som inte riktigt vill vara med på bild ;)
Bra att de är välskydade!

Anonym sa...

Vintersport i backen,eller skyddade för säkerhets skull;-)

Hej från mig!

annette sa...

Kan det ha varit skidåkning nu under sportlov kanske?

Ha en bra måndag!

annette

Sarah sa...

Rolig bild ;O)

Anonym sa...

Haha härlig bild :)

Lallis - liv och leverne sa...

Go bild:)
Kram Lallis

Marie sa...

Jag och min bästa vän B tar en fikapaus vid Våffelstugan i Idre Fjäll. Vi njuuuuter av solen som värmer våra frusna näsor efter åk i backarna. Älskar dig B, du finns alltid där och ger mig ris och ros på livets krokiga vägar.

Jenny sa...

*längtar* på söndag drar jag och ungarna i väg till fjällen ;o)

Pumita sa...

Se upp i backen! Här kommer vi. :)

Fyndigt och kul sätt att täcka ansiktet med en blomma!

annalarssonphotography sa...

Härlig bild som doftar sann vänskap och sportlov! :)

Att täcka ansiktena med blommor gjorde du rätt i vännen!

Ha en fin dag och kika gärna in hos mig!
Kram Anna

Anonym sa...

Härlig bild! :)

/caroline

Ulrica sa...

Du, det ser verkligen ut som din vecka varit underbar. Skönt att njuta lite av solen också mellan åken.

Anonym sa...

Coolt! Nu vill jag åka och skida lite - eller försöka det är ju för sjutton gubbar nästan 20 år sen jag stod på ett par slalomskidor sist. Hooops!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Härligt med vänskap, sol, skidor, våfflor & allt som en semestervecka hör till :)
Må bäst/E-L

Ninni sa...

Det ser ut som ni haft det skönt!
Må så gott!

sinneskatten sa...

Livet med sina vänner är en av de finaste gåvor vi har fått.

Anonym sa...

Hej vännen

MC, eller skidåkning, säsongen säger skidor. Inga ben brutna.
Kram Amanda

Anonym sa...

Det ser så skönt ut! Jag kan tänka mig in i situationen också, det är härligt! Fiffigt med blommorna!