onsdag 4 mars 2009

Ordlös Onsdag - Som En Dröm

Fler drömmar hos Ordlös Onsdag.

25 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser underbart ut helt klart. Vilken vacker utsikt det var där. Vilken ö är det i grekiska ö världen? Ha en fin dag. Mvh Marie

sinneskatten sa...

Men där skulle inte jag tacka nej till att få ligga med en bra bok!

annette sa...

Ja, tack det ser ut som en dröm som jag gärna skulle uppleva just nu, verkligen en skön bild med fin känsla och skönt ljus i.

annette

Anette sa...

Men FINNS det verkligen sådana fantastiska ställen! En riktig drömsemester ser det ut som! /Anette

Anonym sa...

Absolut en dröm, när åker vi?

Sarah sa...

Vilken rofylld och härlig bild! Är det du som ligger där och gottar dig? Tack för din kommentar hos mig!!! Hälsningar Sarah

Jenny sa...

Sinnesfrid är det enda ord som kommer upp, finns det ett sådant överhuvudtaget? En bild man gärna tittar flera gånger på.

Veronica sa...

Vilken stilla och rofylld bild!!!Jag längtar verkligen tills jag kan liggaså där och bara vara!!!
=)

Anonym sa...

Något att drömma om i molniga kalla tider. Skön bild :)

Kerstin sa...

Vilket vackert ställe. Gillar designen på både hus och möbel. :) Förstår att det är som en dröm.
Ha det gott.

annalarssonphotography sa...

Vilken stilla och rofylld bild! Jag skulle inte ha något emot att byta plats och ligga där en stund :)

Ha en fin dag!
Kram Anna

Ninni sa...

Vilken häftig plats! Där kommer min balkongbild verkligen i lä;))
Jättehärligt att ha dessa bilder att titta på när man längtar bort...

Pumita sa...

Säger som Anette: Kan detta vara sant?! Jag vill också uppleva det.

Lallis - liv och leverne sa...

Nej men så härligt:)
Tänk att få ligga där!
Kram Lallis

Eva-Lena Sjösteen sa...

Vilken underbar plats, jag tackar omedelbart JA till att få tillbringa lite kvalitetstid i den stolen med den utsikten :)
Må Gott/E-L

anemonen sa...

Är det månne Paradiset du hamnat i?

Baronessan sa...

Tala genast om vart det är. Jag vill boka en resa NU!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Underbart skön bild att drömma sej bort vid, att det är i Grekland gör det inte sämre.

Må gott önskar Irene

Photos by Storm sa...

Skulle inte tacka nej till att sitta där och njuta. Fantastisk utsikt. /lis

Nathalie sa...

Så fin det är!

Anonym sa...

Vilken underbar plats i grekiska övärlden, och utsikten är ju magnifik!

/Caroline

Ninnie sa...

Å, verkligen som en dröm! Jag älskar Grekland...för visst måste detta vara Grekland? (Men vilken ö?)Underbar rofylld bild.

Bitten sa...

Vilken utsikt!

Marie sa...

Jag ligger och njuuuuter på en terass tillhörande en privat boning i staden Imegrovili på Grekiska ön Santorini. Det är eftemiddag och temperaturen är så där underbart ljuvlig och inte het.

Ulrica sa...

Så underbart!!!! Dit vill jag ta min familj och ligga och lata mig i solstolen. Men ooops det ligger ju redan en babe där:)